Subject: Sõiduki 413MJG omanikuvahetuse kinnitus
From: "Transpordiamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Aug 2024 11:52:48 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  <https://mnt.sendsmaily.net/300x/files/images/logod/Transpordiamet_3lovi_est_rgb.png>

Tere!

Uus omanik andis e-teeninduses kinnituse, et on sõiduki CITROEN BERLINGO 
registreerimismärgiga 413MJG kätte saanud ja on nõus omanikuvahetuse 
vormistamisega liiklusregistris.
Nii Teie kui ka teine osapool olete teinud kõik vajaliku ning sõiduki 
omanikuvahetus on vormistatud liiklusregistris. Teie seda sõidukit oma 
sõidukite nimekirjas enam ei näe.

Lugupidamisega
Transpordiamet

NB! See kiri on saadetud Transpordiameti e-teeninduse teadete süsteemist. 
Tegemist on automaatse teatega, millele palume mitte vastata. 
Transpordiameti e-teenindusse sisenemiseks on vajalik ID-kaardi, Smart-ID 
või Mobiil-ID olemasolu. E-teeninduse keskkonda saab siseneda 
https://eteenindus.mnt.ee

 <https://selgroog.ee/>

Transpordiamet

Klienditeenindus: 620 1200 / [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Maanteeinfo: 1247

 	  <https://www.waze.com/et/livemap> 
<https://www.facebook.com/EestiTranspordiamet/?fref=ts> 
<https://www.youtube.com/channel/UC8Wtwlz-a4lmESG6taGodAw> 
<https://tarktee.mnt.ee/>

  <https://mnt.sendsmaily.net/35x/files/images/kaart.png>

Mobiil-ID

saad tellida oma mobiilioperaatorilt.

  <https://mnt.sendsmaily.net/14x/files/images/telefon.png>

ID kaardi koodid

saad taotleda Politsei- ja Piirivalveametist.

  <https://media.sendsmaily.net/images/spacer.gif>